Har du flyttet? Er det lenge siden du har mottatt Døves Tidsskrift eller nyhetsbrev fra oss?

Meld adresseendring til oss når du skal flytte

Skal du flytte, eller har du giftet deg? Husk å melde adresseendring inn til oss. Norges Døveforbund opplever veldig ofte at våre medlemmer ikke gir beskjed. Det fører til mye frustrasjon hos våre medlemmer når de ikke mottar nyhetsbrev eller Døves Tidsskrift fra oss.

Norges Døveforbund eller andre aktører har ikke myndighet til å ha et innsyn i folkeregisteret eller Posten sitt for å sjekke adresse endringer. Derfor er vi helt avhengig av at du som medlem gir oss beskjed ved endring av etternavn, ny gateadresse, mobilnummer eller din e-postadresse. Det hjelper oss mye, hvis du selv kan endre inne på "Min side".

Slik gjør du det

Gå inn på Min Side her: https://ndf.regweb.no/api/v1/example?page=remote_index

Regweb Login

Glemt passord? Glemt medlemsnummer? Eller har du byttet e-postadresse?

Klikk på "Glemt passord" hvis du ikke husker passordet ditt. Du får tildelt et passord til din e-post. Hvis du står fast, eller ikke får det til på grunn av endring av e-postadresse. Send en e-post til Bibbi Hagerupsen (medlem@doveforbundet.no), og forklar problemstillingen. Husk å sende alle opplysninger som Bibbi trenger for å kunne hjelpe deg med å få tilgang til "Min side".

Min side

Du får full oversikt over dine personlige opplysninger i medlemsregisteret vårt. Du kan kun velge om du ønsker å få Døves Tidsskrift per e-post eller i postkassen din. Hvis du ønsker å bytte til et passord som du kan huske og lagre i din datamaskin, så anbefales det at du endrer ditt passord til "Min side".

Regweb MIN SIDE

Visste du at ...

Du har også tilgang til dine fakturaer i Regweb? Du kan se hvilke faktura som er betalt, og om det er utestående faktura som ikke er betalt enda.

Regweb Faktura