Nye ansatte i administrasjonen hos NDF

Norges Døveforbund har den gleden av å melde at Bibbi Hagerupsen og Thomas Blix begynner igjen å jobbe hos oss. Vi er glade for å ha med dem på laget.

Medlemsansvarlig

Bibbi Hagerupsen er kommet tilbake til oss i 20% engasjement som medlemsansvarlig. Hun er på kontoret hver tirsdag og svarer på henvendelser, oppdaterer medlemsregisteret og sørger for at trykkeriet har oppdaterte adresser til alle som mottar Døves Tidsskrift. Det er mulig å få tilsendt Døves Tidsskrift på epost som PDF-fil vedlegg. Stadig flere velger det istedenfor papirutgaven. For de av dere som ønsker å få det tilsendt på epost gir beskjed til medlem@doveforbundet.no. Du kan logge seg inn via denne linken for å endre din kontaktinformasjon.

Organisasjonskonsulent

Den 1. mars går Eva Skovli ut i 80 % studiepermisjon som varer frem til juni 2018. De resterende 20 % skal hun primært bruke til prosjektarbeid. Thomas Blix overtar og fortsetter med å ha ansvaret for kursvirksomhet, kulturarbeid og likepersonarbeid. Han vil i tillegg bistå interessepolitisk medarbeider Petter Noddeland med prosjektsøknader til ExtraStiftelsen.

Redaktør

Jannicke Kvitvær er sykemeldt og Finn Arild Thordarson fungerer som vikarierende redaktør i Jannickes sykemeldingsperiode.