«Store Gutter Gråter Ikke» blir tegnspråktolket

Store Gutter Gråter Ikke. Det sies at store gutter ikke gråter. Hvorfor ikke, egentlig? Ørjan Burøe påstår i alle fall at han ikke finnes noe redd for å vise følelser. Han kan fint dele det som skjer inni seg med Gud og hvermann. Det må rett og slett til, mener han, for da får vi en bedre verden - gjør vi ikke? Og så får vi masse stoff vi kan lage humor-show av. Heldigvis så er det lov å snakke om følelser i våre dager. De fleste oppegående mennesker vet godt at det kan gå riktig galt med folk som ikke evner å uttrykke hva de føler. Så hva er det vi venter på?

Booking av billetter send e-post til: post@drammenscener.no, og henvis til ordrenummer 1116148

I e-posten må du oppgi:

• Antall billetter
  • Fullt navn
  • Mobilnr
  • E-postadresse

Dette er for at vi skal kunne flytte billettene til en ny ordre, og for at vi skal kunne sende dere info dersom det skulle skje endringer med forestillingen/avlysning og så videre.

Du må også si fra om du ønsker å få tilsendt en betalingslenke på billettene (får da billettene på e-post i PDF-format når betalingen er gjort), eller om de ønsker å hente og betale billettene i luka på forestillingsdag (billettluka åpner 1,5 time før forestilling).

Ved henting samme dag får dere et nytt referansenr dere kan oppgi.

Bestillingsfrist: 7. mai. 2019

Sjekk her for mer informasjon: https://www.drammenscener.no/teatret/program/2786-orjan-buroe/

Her kan du sjekke våre tegnspråktolket forestillinger.