God jul og godt nytt år!

God jul. Et bilde av ansatte fra NDF.

Nå er julen rett rundt hjørnet. Noen hos administrasjonen tar ferie fra neste uke, og resten har hjemmekontor. Kontoret er stengt fram til 3. januar. Inntil videre. Vi oppdaterer i våre sosiale medier og på nettsiden hvordan det blir med tanken på koronapandemien.

Vi vil ønske alle en riktig god jul og godt nytt år.

NDF og NDFU på Tiktok
Har du ellers fått med deg at Norges Døveforbund og Norges Døveforbunds Ungdom skal på Tiktok? Vil du bli med? Du kan lese mer her, og melde inn din interesse til kommunikasjonsrådgiver på e-post, linda@doveforbundet.no.

Digitalt medlemskort på JOYN
Visste du at vi har digitalt medlemskort på JOYN? Du kan laste ned appen, og der finner du også mange andre medlemskort. Fra f.eks. H&M, Deichmanske Bibliotek, Rema 1000 og mange flere. Kanskje du kan allerede nå kaste de gamle medlemskort fra lommeboka di, og heller bruke digitale medlemskort i mobilen din? Du kan laste det herfra, eller åpne Google Play eller Apple Store på mobilen din og skrive inn "Joyn" og laste ned appen.

Norges Døveforbund har nyhetsbrev
Synes du at det kan være litt vanskelig å få med deg alt hva Norges Døveforbund gjør? Abonner på vårt nyhetsbrev, og få ferske nyheter rett inn i innboksen din. Du kan melde av nyhetsbrevet når som helst.

Ansattoversikt
Ønsker du å ta kontakt med ansatte hos Norges Døveforbund og/eller Norges Døveforbunds Ungdom? Vi har en ansattoversikt med bilder, e-postadresser og mobilnummer. Flere av ansatte ønsker å kun få SMS, og det kan du se i oversikten, der står det (kun SMS) ved siden av mobilnummer.