Tegnspråklig førjulstreff i Vestfold

• Lørdag 12. november kl. 10.00 – 14.00 på Metro Lekeland Sandefjord
  • Lørdag 26. november kl. 10.00 – 14.00 i Aulerød barnehage på Sem

Adresse til Aulerød barnehage: Aulerødveien 32, 3170 Sem.
Husk å ta med yttertøy til barna.

Adresse til Metro Sandefjord: Hinderveien 8, 3223 Sandefjord.
Kun innendørsaktivitet.

Det serveres lunsj kl. 13:00 på begge treffene.

For foreldre som ønsker det tilbyr vi individuelle samtaler kl. 14:00–15:00.

På treffene vil vi arrangere lekaktiviteter for barna mens foreldre får tilbud til samtaler og enkle kurs med kursleder. Temaene vil være blant annet hvordan man bruker digitale verktøy som f.eks Toleio, som kan fremme tegninnlæring. Vi stiller med tre voksne tegnspråklige ressurspersoner som følger opp foreldre og barn gjennom dagen og organiserer aktivitetene. Dette er faglige og erfarne ressurspersoner med erfaring fra tegnspråklig barnehage og tegnspråkundervisning fra bl.a Statped, døveforeningene og NTS Kompetanse.

Tilbudet er gratis og uforpliktende, og man velger om man vil delta på ett eller flere treff.

For å planlegge lunsj og organisering trenger vi påmelding med antall voksne og barn, samt barnas alder.

Send påmeldingen på e-post til post@ntskompetanse.no

NB! Påmeldingsfrist er 3 dager før treffene.

Lurer du på noe, ta gjerne kontakt direkte med Bjørn A. Kristiansen på tlf 92457516 (send en SMS, så ringer han tilbake).

Prosjektet er støttet av Stiftelsen Dam gjennom Norges Døveforbund, og gjennomføres som et samarbeidsprosjekt mellom NTS Kompetanse, Vestfold Tegnspråkforening og Supervisuell.

VedleggStørrelse
[PDF] Tegnspråklige treff i Vestfold154.09 KB