Tegnspråktolket – Snøsøstera, en magisk julefortelling for barna

Snøsøstera er en varm historie om sorgen over å miste en søster og gleden ved å få en ny venn – ekte juleglede som kryper rett inn i store og små hjerter.

Handling: Det er 1. desember og snart jul. Men i år gruer Julian seg, selv om julaften til og med er fødselsdagen hans. Hjemme hos Julian er det ingenting som det pleier å være i desember. Vanligvis er julen den beste tiden av året. Han elsker lukten av klementiner og pepperkaker, stearinlys og spenningen i adventstiden. Men i år er julen avlyst. Storesøsteren til Julian døde nylig, og siden har ikke foreldrene vært seg selv. Julian er overlatt til seg selv, og alt ser mørkt ut. Inntil han møter en underlig jente som heter Hedvig.

Med kjøp så legger du ordinærpris billetter i handlekurven og bruker kampanjekode – nd2022.
Når du bestiller ordinære billetter, får du 20 % rabatt. Maks fire billetter per person.

Norges Døveforbund dekker teaterbilletter!

Tegnspråktolket teater avdeling hos Norges Døveforbund ønsker at flest mulig kan oppleve kultur. Vi dekker 300 kroner av billetten!

Klikk her for å bestille billetter

Når du har bestilt og betalt for billetter, send en e-post til Elisabeth Frantzen Holte, elisabeth@doveforbundet.no –  med betalingsinformasjon innen 9. desember. Du får dekket billetter av Norges Døveforbund etter du har sendt betalingsinformasjon.

Vi ønsker deg en fin teateropplevelse!