Døves Tidsskrift

I Døves Tidsskrift har vi interessepolitiske nyheter som belyser viktige temaer som berører døvesamfunnet og mange spennende portrettintervjuer av døve, hørselshemmede og tegnspråkbrukere. Døves Tidsskrift gir deg et unikt innblikk i døves verden, beriker din forståelse og gir deg muligheten til å lære mer om døve og døves kultur.

4 utgaver per år

Bladet kommer på slutten av hvert kvartal, og du kan velge om du vil lese papirutgave eller digitalt. Du kan bli medlem og få bladet rett hjem til deg.

Min Side

På Min Side finner du all informasjon om ditt medlemskap. Her kan du også endre personlige opplysninger, velge hvilke foreninger du ønsker å knytte deg til, og lese Døves Tidsskrift.

Første gang?

Er det første gang du logger deg inn på Min Side?

Trykk på «Glemt passord«. Du vil motta en e-post med passord. NB: Du må ha registrert e-postadresse eller mobilnummer hos oss for å motta passord.

Problemer med innlogging? Ta kontakt med medlemsansvarlig, medlem@doveforbundet.no.

Døves Tidsskrift søker etter en sportsjournalist

Norges Døveforbund er på utkikk etter en engasjert sportsjournalist som ønsker å bidra til Døves Tidsskrift med sportsartikler. Vi søker en person som har lidenskap eller interesse for idrett, og kan levere minst én artikkel til hver utgave. Den rette kandidaten vil også ha ansvaret for å ta relevante bilder og følge personvernregler i forbindelse med reportasjene.

Arbeidsoppgaver

• Skrive minst én sportsartikkel til hver utgave
  • Benytte relevante bilder til artikkel
  • Sørge for å overholde personvernregler og copyright på bilder

Kvalifikasjoner

• God skriftlig og muntlig kommunikasjonsevne på norsk
  • Er tegnspråkbruker / god kommunikasjonsevne på norsk tegnspråk
  • Evne til å jobbe selvstendig og levere kvalitetsartikler innen gitte frister

Vi tilbyr

• En spennende mulighet til å bidra til et viktig medlemsblad for døve og hørselshemmede
  • Honorar for utført arbeid

Send en kort søknad til redaktøren innen 31. januar 2024.

Fant du ikke det du lette etter?

Du kan ta kontakt med redaktør på e-post, linda@doveforbundet.no.