Hurtigruten 2025

Bli med Norges Døveforbund på tur langs Norges kyst.

Norges Døveforbund samarbeider med reisebyrået Boreal i Hurtigruten for en fantastisk tur til Nord-Norge neste vår, i 2025. Vi vil ta Nordkapp-ekspressturen med MS Trollfjord-skipet, og reisen starter fra Bergen den 21. april og fortsetter nordover, før vi svinger sørover igjen og avslutter i Oslo den 3. mai 2025.

NB! Det er viktig å merke seg at skipet ikke stopper på samme steder på returen, inkludert Bergen.

Prisen inkluderer alle måltider, drikke, internett og tilgang til treningsrom og badstue. For medlemmer av NDF gir dette betydelige besparelser, avhengig av valg av lugar.

Påmelding til turen

Det anbefales å bestille så tidlig som mulig for å sikre seg plass og gunstig pris. Dette tilbudet er åpent for seniorer og andre i ulike aldersgrupper.

For påmelding ber vi dere fylle ut påmeldingsskjemaet og sende det til oss. Vi vil sjekke om dere er medlemmer av NDF og videresende informasjonen til Boreal. Boreal vil deretter ta kontakt med dere angående betalingsmåte og eventuelle opplysninger.

Vi oppfordrer dere til å melde dere på så snart som mulig for å sikre deres plass på denne uforglemmelige turen.

Mer informasjon om Nordkapp-ekspressen kan du se mer på hjemmesiden til hurtigruten.

Nordkapp-ekspressen: Bli med på et eventyr sammen med andre tegnspråklige