Bli medlem

Vil du være med og støtte arbeidet for døve og hørselshemmedes rettigheter? Er du interessert i tegnspråk? Klikk på knappen, og fyll ut skjemaet under, så ordner vi resten!

BLI MEDLEM

Jo flere medlemmer, jo sterkere står vi. Du behøver ikke selv å være døv eller hørselshemmet for å bli medlem hos oss, mange av våre medlemmer ønsker kun å vise sitt engasjement og støtte for den meget viktige saken vår.

Som medlem spiller du på lag med NDF i kampen for bedre rettigheter og tilgjengelighet i samfunnet!

Medlemskontingenter

0 - 30 år: 150 kroner
Fra 31 år og oppover: 300 kroner

Medlemspris for uføretrygende ble avsluttet pr 1. januar 2014.

BLI MEDLEM

Din Side

Logg inn på "Din side" her. Her har du tilgang til dine opplysninger som er registrert hos Norges Døveforbund. Bibbi Hagerupsen er medlemsansvarlig, og kan bistå dersom dere har spørsmål. Når du har logget deg inn, har du muligheter til å endre og oppdatere dine opplysninger, som for eksempel adresse, ditt ønske om å motta Døves Tidsskrift per e-post eller i din postkasse.

Din Side har blitt oppdatert, og nå har du også muligheten til å lese siste utgave av Døves Tidsskrift, og tidligere utgaver. De finner du i fanen, "Magasiner". Trykk på "les"-knappen for å lese bladet. Resten av utgavene ligger i arkivet hos Norsk døvehistorisk selskap

Glemt passord? Glemt medlemsnummer? Eller har du byttet e-postadresse?

Klikk på "Glemt passord" hvis du ikke husker passordet ditt. Du får tildelt et passord til din e-post.

Betalingsmuligheter

Du kan betale via VIPPS eller benytte deg av avtalegiro i nettbanken din.

Ved betalingsløsninger kan du betale på VIPPS til nummeret, 558699. Vennligst husk å skrive melding, "Medlemskontingent Norges Døveforbund + ditt medlemsnr". Da blir det mye enlere for oss å identifisere din innbetaling når vi skal registrere betalingen i systemet vårt.

I nettbanken må du huske å legge til KID; hvis du ikke får det til, så bruk meldingsfeltet. Der må du skrive ditt medlemsnr.

Vi tilbyr fortsatt digitalt medlemskort i appen, JOYN. JOYN er tilgjengelig både for Android-mobiler og iPhone. Når du har lastet ned appen, søker du etter Norges Døveforbund. Når du registerer deg, så må du oppgi ditt mobilnummer. Hvis du ikke klarer å logge inn likevel, så er det fordi du ikke har registrert ditt mobilnummer i vårt medlemsregister.

Du kan sende mobilnummeret ditt på e-post til meg – medlem@doveforbundet.no(link sends e-mail). Send meg også e-post hvis du har spørsmål, eller lurer på noe angående faktura eller medlemskortet.

Vil du lese litt mer om JOYN?
Digitalt medlemskort – JOYN