Medlem

Vil du være med og støtte arbeidet for døve og hørselshemmedes rettigheter? Er du interessert i tegnspråk? Klikk på knappen, og fyll ut skjemaet under, så ordner vi resten!

BLI MEDLEM

Jo flere medlemmer, jo sterkere står vi. Du behøver ikke selv å være døv eller hørselshemmet for å bli medlem hos oss, mange av våre medlemmer ønsker kun å vise sitt engasjement og støtte for den meget viktige saken vår.

Som medlem spiller du på lag med NDF i kampen for bedre rettigheter og tilgjengelighet i samfunnet!

Medlemskontingenter

0 - 30 år: 150 kroner
Fra 31 år og oppover: 300 kroner

Medlemspris for uføretrygende ble avsluttet pr 1. januar 2014.

BLI MEDLEM

Betalingsmuligheter

Du kan betale via VIPPS eller benytte deg av avtalegiro i nettbanken din.

Ved betalingsløsninger kan du betale på VIPPS til nummeret, 558699. Vennligst husk å skrive melding, "Medlemskontingent Norges Døveforbund + ditt medlemsnr". Da blir det mye enlere for oss å identifisere din innbetaling når vi skal registrere betalingen i systemet vårt.

I nettbanken må du huske å legge til KID; hvis du ikke får det til, så bruk meldingsfeltet. Der må du skrive ditt medlemsnr.

Vi tilbyr fortsatt digitalt medlemskort i appen, JOYN. JOYN er tilgjengelig både for Android-mobiler og iPhone. Når du har lastet ned appen, søker du etter Norges Døveforbund. Når du registerer deg, så må du oppgi ditt mobilnummer. Hvis du ikke klarer å logge inn likevel, så er det fordi du ikke har registrert ditt mobilnummer i vårt medlemsregister.

Du kan sende mobilnummeret ditt på e-post til medlem@doveforbundet.no. Send også e-post hvis du har spørsmål, eller lurer på noe angående faktura eller medlemskortet.

Vil du lese litt mer om JOYN?
Digitalt medlemskort – JOYN